Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:23:43+01:00
(x-2)(x+2)(x-3)+3x-9=0
(x[do kwadratu]-2[do kwadratu])(x-3)-9=0
(x[do kwadratu]+4)(x-3)-9=0
x[do szescianu]+4x-3x[do szescianu]-12-9=0
x[do szescianu]+4x-3x[do szescianu]=12+9
-2x[do szescianu]+4x=21
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T15:25:18+01:00
X^2+X^2+2x-3x-2x-4-2x+6+x^2-3x+2x-6+3x-9=0
3x^2-3x-13=0
3x^2-3x=13 :3
x^2-x=13/3

^- oznacza do potęgi
13/3- ułamek