Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T15:20:59+01:00
Trójkąt magiczny to taki co ma własnosci

sory na tym rysuknu jest a pierwiastek z 2 zamiast trzy ma by 2 i ten bok bd miec 3 pierwiastki z dwoch
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:22:05+01:00
Pomiędzy kątami 90 i 60 - ma długość 3 cm
pomiędzy kątami 90 i 30 - ma długość 3√3
pomiędzy kątami 30 i 60 - ma długość 6 cm

chodzi w tym o to, że jest taka zasada, że jak trójką ma kąty 30, 60 i 90 to pomiędzy nimi występuje taka zależność:
pomiędzy kątami 90 i 60 - a
pomiędzy kątami 90 i 30 - a√3
pomiędzy kątami 30 i 60 - 2a

za a podstawiamy liczbę jaką mamy.
1 5 1
2010-02-10T15:22:45+01:00
No to bok o długosci 3 cm to jeden z przyprostokątnych wiec przeciwprostokątna = 2a czyli 6 a druga przyprostokątna = 3 √3

http://zapodaj.net/975ff015d734.bmp.html