Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T15:21:12+01:00
X-liczba dobrze rozw zad
5-pkty za dobrze rozw zad
-2-pkty za zle rozw zad lub za brak odp

5x+ (15-x)*-2=54
5x -30+2x=54
7x=84/:7
x=12
2010-02-10T15:25:43+01:00
Max = 75 pkt
uzyskał = 54 pkt
za złą odp. tracił 2 pkt
12 x 5 = 60
zostają 3 pytania na które odp źle
czyli 3 x 2 = 6
60 pkt - 6 pkt = 54 pkt
odp. rozwiązał dobrze 12 zadań