Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:06:31+01:00
Wojna obronna Polski była bardzo potrzebna, poniewarz bez tej wojny poddalibyśmy nasz kraj Niemcom.
1 1 1
2010-02-11T19:38:46+01:00
Obrona Polski w czasie II wojny Światowej była bardzo potrzebna. Gdyby nie ona nie mówilibyśmy dziś polskim językiem tylo Niemieckim lub Rosyjskim. Wszystkie postania były obroną naszej Polskości. Niestety wojska niemieckie były bardziej ,,zaopatrzone” w altyrelię i te powstania kończyły się klęską. Gdyby nie obrona tej polskości nie mielibyśmy bladego pojęcia jak Polacy bronili się w obronie Ojczyzny.