Odpowiedzi

2010-02-10T15:26:09+01:00
2010-02-10T15:27:48+01:00
MOJĄ ULUBIONĄ PORĄ ROKU JEST LATO ,DLATEGO ŻE MOŻNA CHODZIC W KRÓTKICH SPODENKACH , JEŚC ULUBIONE LODY . OPALAC SIĘ NA PLAŻY I LENIUCHOWAC .
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T15:30:00+01:00
Pewnego dnia uswiadomilam sobie że najbardziej lubię lato dlaczego??zaraz wam to opowiem.PEWNEGO razu spotkałam chłopaka o imieniu MARCIN.Na basenie znowu sie widzieliśmy i uśmiechnął się do mnie az w pewnym momencie wypadla mi pilka do wody.On poplynąl do niej to bylo super a potem gdy ja wyłowil dal mi swuj nr.tel.
Lubię lato poiewaz spotykam się wtedy z kolezankami i kolegami.wychodze i wacam wieczorem.Nie chodzę do szkoly !!
jest ciepło a nie tak jak zimą szaro zimno.Latem jest kolorowo i gdy robie zdjecia latem jest ladniej.
1 3 1