Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:27:41+01:00
-Wyobrażać sobie coś.
-Tutaj też o to chodzi wyobrażać sobie coś.
-Spowodować, że ktoś coś zrozumie, najczęściej niebezpieczeństwo.
-Fantazjować, opowiadać coś co się mija z prawdą, koloryzować.


Czasowniki: myśleć, fantazjować, marzyć.
Rzeczowniki: wyobrażony, marzycielski.
23 4 23
2010-02-10T15:27:47+01:00
1wyobrażać sobie coś
2oddac się marzeniom, stworzyć wizję
3Nawiązać z kimś dobry kontakt, trafić do jego marze ń instynktów, emocji i wyobraźni
4oddać się marzeniom
8 4 8