Odpowiedzi

2010-02-10T15:31:21+01:00
1.Miłość Federica do Monny Giovanny
2.Niechęć ukochanej do Federica
3.Utrata majątku przez rycerza
4.Śmierć męża Monny
5.Wyjazd ukochanej na wieś
6.Przyjaźń syna z Sokołem i Fredericiem
7.Choroba syna
8.Prośba syna o Sokoła
9.Wizyta ukochanej u Frederica
10.Obiad z Sokoła
11.Ujawnienie celu wizyty
12.Rozpacz Frederica przez to, ze nie może spełnić jej prośby
13.Śmierć syna
14.Ślub
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:31:26+01:00
1) Miłość Federica do Monny Giovanny.
2) Niechęć ukochanej do Federica.
3) Utrata majątku przez rycerza.
4) Śmierć męża Monny.
5) Wyjazd ukochanej na wieś.
6) Przyjaźń syna z Fredericiem i Sokołem.
7) Choroba syna.
8) Prośba syna o Sokoła.
9) Wizyta ukochanej u Frederica.
10) Obiad z Sokoła.
11) Ujawnienie celu wizyty.
12) Rozpacz Frederica, że nie może spełnić jej prośby.
13) Śmierć syna.
14) Ślub.
13 4 13