Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:26:58+01:00
Módlmy się za ta katechezę, aby przebiegła pomyślnie i żebyśmy więcej dowiedzieli się o bogu. Ciebie prosimy...
2010-02-10T16:59:44+01:00
Nasz Ojcze w niebiosach,niech bedzie uswiecone twoje imie.Niech przyjdzie twoje krolestwo .Niech sie dzieje twoja wola ,jak w niebie ,i na ziemi i przebacz nam nasze winy ,jak i my przebaczylismy winy wobec nas.I Nie wystawiaj nas na pokuse,ale nas wyzwol od niegodziwca,Jesli bowiem przebaczycie ludziom ich wykroczenia,to was Ojciec niebianski i wam przebaczy,jesli zas nie przebaczycie ludziom ich wykroczen ,to wasz Ojciec tagze nie przebaczy wszystkich wykroczen
2010-02-10T17:36:56+01:00
DUCHU ŚWIĘTY ,KTÓRY OŚWIECASZ SERCA I UMYSŁY,DODAJ NAM OCHOTY I ZDOLNOŚCI,ABY TA LEKCJA RELIGII BYŁA DLA NAS Z POŻYTKIEM DOCZESNYM I WIECZNYM.PRZEZ CHRYSTUSA PANA NASZEGO .AMEN