Szymon zdobył 54 punkty ze sprawdzianu składajocego sie pietnastu zadan za kazdą dobrą odpowiec otrzymywał 5 punktuw a za złąlub brak odpowiedzi tracił 2 punkty ile zadan rozwiozał pprawidłowo
plissssssssssss szybko
xxxxxxxxxxxxxxdddddddddddddddddddddddddddxxxxxxxxxxxddddddddddddddd

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T15:28:29+01:00
X - liczba dobrych odpowiedzi
15-x - liczba złych odpowiedzi
------------------------------------------
5x-2(15-x)=54
5x-30+2x=54
5x+2x=54+30
7x=84
x=12
liczba dobrych odpowiedzi - 12
liczba złych odpowiedzi 15-x=15-12=3

bd to tak . ;)
dasz naaj . xd ?
2010-02-10T15:30:21+01:00
X=ilość zadań rozw. poprawnie
y=ilość zadań zrobionych błednie

x+y=15
5x-2y=54

x=15-y
5(15-y)-2y=54
75-5y-2y=54
-7y=-21
y=21:7
y=3

x=15-y=15-3=12
odp. zrobił dobrze 12 zadań, a żle 3 zadania.
2010-02-10T15:32:00+01:00
Zadań 15
punktów za zadanie 5
15*5=75

punktów odejmowanych za złą odp 2
2+5=7
75-54=21
21/7=3
15-3=12
Prawidłowo rozwiązał 12 zadań.