Odpowiedzi

2010-02-10T15:28:52+01:00
DLA MOJEGO MISIA - SYMPATIA
DLA MOJEGO WARIATA - PRZYJACIEL
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:31:02+01:00
Kochany (imię)!
W dniu zakochanych życzę ci dużo miłości, radości i spełnienia marzeń. Wszystkiego najlepszego. Życzę nam obu, żebyśmy byli już ze sobą na zawsze
Kochająca (twoje imię)

Drogi mój przyjacielu
Życzę ci dużo miłości, żebyś znalazł swoją drugą połówkę. Wierzę że to już niedługo :).Spełnienia najskrytszych marzeń.
Kumpela (twoje imię)
1 5 1