Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:42:19+01:00
A) x-5:7=3/5
x-25/35=21/35
x=21/35+25/35
x=46/35

b) x/3=x+5/2|*3
x=3x+15/2
-2x=15/2|: (-2)
x=-15/4

|- obustrnnie
*-razy

Czy napewno dobrze przepisałeś c) ??
Bo wychodzi równanie kwadratowe
2010-02-10T15:49:10+01:00

x-5:7=3\5
x-5(calosc:7)=3\5
5(x-5)=105
5x-25=105
5x=105+25
5x=130\:5
x=26

) x/3 = x+5/2 \*6
2x=6x+15
2x-6x=15
-4x=15\:(-4)
x= -3,75


4/x+6= 5/7+x
4\x-x=5\7-6
przepraszam nie wiem co dalej