Daje duzo pkt'ow, wiec prosze o w miare szybkie rozwiazanie. Bledne, i bezmyslne odpowiedzi, jak i rowniez pytania typu" na kiedy to masz?", "podaj maila" beda zglaszane, za co grozi usuniecie konta i blokada nr-u IP. Zadania sa z matematyki 3 klasa GIM. Umiescilem je w zalaczniku. Jezeli ktos nie bedzie widzial dobrze zadan, to prosze napisac do mnie wiadomosc ( PW ), to mu przepisze zadania. Z góry dzieki, i pozdrawiam.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T16:14:56+01:00
1
1,8,13,6,
2
3 1/3
3
-4x+5=15-4x
-4x+4x=15-5
0=10
4
α+β+γ=180
30+65+γ=180
γ=180-30-65
γ=180-95=85 ∧
5
Prównogłoboku = a ∙ h
Prównogłoboku = podstawa ∙ wysokość
6
d=a√2=2√2
7
OBw=2*1,5+2*1+2=3+2+2=7
8
y=-2x+1
narysuj układ współrzednych i zaznacz na
osi y 1, na osi x-1 to jest punkt
osi y 0 na osi x 1 to jest II punkt
osi y 2 na osi x -3 to jest III punkt a potem połacz je w linie prostą
9
2x-5>x-5
2x-x>0
x>0 narysuj os zaznacz O i od zera w prawą stronę przedział otwarty do nieskonczoności
10
P=(a²√2)/4==(25√2)/4
OBw=3a=3*5=15
11
x-y=60
60/100x=150/100y //*100
60x=150y
x=60+y
360+60y=150y
-90y=-360
y=4
x=60+4=64

spr 64-4=60
13
r=8:2=4
H=8
V=πr²H=16*8π=128π
14
zał 1
15
odłegłość srodków =9+6=15
17
360 / 12 = 30
(180 - 30) / 2 * 2 = 150 (stopni)
18
160 złoty bo powdwyzasz i obniżasz o tyle samo %
19
y=ax+b
y=3x-1
y=3x+b wstawiamy p[unkt dany do równania (2,-4)
-4=3*2+b
-4-6=b
b=10
funkcja ma wzór
y=3x-10
20
y=ax+b (0,3)
a=tg45=1
3=1*0+b
b=3
y=x+3



2010-02-10T20:51:18+01:00
To co umiałem to zrobiłem:)
Rozwiązania tutaj:
http://pokazywarka.pl/77csrw-2/

Pozdrawiam!