Odpowiedzi

2010-02-10T15:54:20+01:00
Niemcy - Angela Melker kanclerz
Rosja - Wladimir Putin premier
Francja - Nicola Sarkozy prezydent
Ukraina - Wiktor Janukowycz prezydent
42 3 42
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:28:17+01:00
Horst Köhler - prezydent Niemiec
Angela Merkel - kanclerz Niemiec
Władimir Putin - premier Rosji
Dmitrij Miedwiediew - prezydent Rosji
Nicolas Sarkozy - prezydent Francji
François Fillon - premier Francji
Julia Tymoszenko - premier Ukrainy
Wiktor Janukowycz - prezydent Ukraniy
48 4 48