Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:32:30+01:00
Wziął się z mitycznej Grecji, kiedy w wojnie trojańskiej rycerze podstępem dostali się do Troi i urządzili rzeź mieszkańców, sam zwrot frazeologiczny oznacza coś podtępnego
30 4 30
2010-02-10T15:34:41+01:00
Koń trojański w czasach starożytnych, to był taki wóz, z którego nagle (podczas wojny) pojawiali się ludzie.

I teraz jak coś jest zamaskowane, trudno się domyślić, dlaczego i czym coś jest mówi się na to koń trojański

Tak samo wirus koń trojański : jest zamaskowany trudno go odkryć.

Licze na naj
24 4 24