Odpowiedzi

2010-02-10T15:43:44+01:00
Wszyscy ochrzczeni, zjednoczeni mocą w jedno ciało Ducha św. , którego Kościoła głową jest Jezus Chrystus.

Mam nadzieje, że to jest dobrze i pomogłam.
Liczę na naj. ;-)
3 3 3
2010-02-10T15:44:40+01:00
Jezus Chrystus jest głową kościoła, którego ochrzczeni w jedno ciało są mocą Ducha Świętego .

Nie wiem czy dobrze ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:08:04+01:00
Jezus Chrystus jest głową kościoła którego wszyscy ochrzczeni mocą Ducha Świętego .


pozdrawiam , i licze na naj . ;-) ;-*