Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:36:20+01:00
Na jowiszu 13 razy większy niz na ziemi
Siła grawitacji na powierzchni Marsa jest równa jednej trzeciej grawitacji na Ziemi, czyli musimy podzielić ją przez 3
1 1 1
2010-02-10T15:42:45+01:00
Siła grawitacji na powierzchni Marsa jest równa jednej trzeciej grawitacji na Ziemi, czyli musimy podzielić ją przez 3.
Jednak na
Jowiszu jest 13 razy większy niż na ziemi.

Proszę bardzo ;*
Myślę że pomogłam x3
1 5 1