Proszę o przetłumaczenie recenzji książki na j.niemiecki :)
Od początku dramat bardzo mnie zainteresował. Przed przystąpieniem do lektury wiele o nim słyszałam i byłam bardzo ciekawa historii o kochankach wszech czasów. To bardzo romantyczny utwór. Najbardziej podobała mi się scena spotkania Romea i Juli na balu. Najlepszą postacią dla mnie był Romeo. Myślę, że każda dziewczyna chciałabym spotkać takiego czułego, wrażliwego i romantycznego chłopaka. Do końca miałam nadzieję, że może wszystko dobrze się skończy, tak nie wiele brakowało, aby Romeo i Julia byli szczęśliwi. Niestety, przegrali z bezdusznością swoich rodzin, jaka szkoda !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:36:09+01:00
Seit Beginn des Dramas hat mich sehr interessiert. Vor der Lektüre viel über ihn, und ich hörte eine sehr interessante Geschichte über die Liebhaber aller Zeiten. Es ist ein sehr romantischer Song. Die meisten mochte die Szene des Treffens von Romeo und Julia auf dem Ball. Das beste Zeichen für mich war Romeo. Ich denke, jedes Mädchen, das ich eine solche, empfindlich und romantischen Mann begegnen würde. Bis zum Ende war ich der Hoffnung, dass vielleicht alles gut enden wird, so dass es nicht viel, daß Romeo und Julia glücklich zu sein. Leider verloren sie die Seelenlosigkeit ihre Familien, wie schade!
1 5 1
2010-02-10T15:38:12+01:00
Seit Beginn des Dramas hat mich sehr interessiert. Vor der Lektüre viel über ihn, und ich hörte eine sehr interessante Geschichte über die Liebhaber aller Zeiten. Es ist ein sehr romantischer Song. Die meisten mochte die Szene des Treffens von Romeo und Julia auf dem Ball. Das beste Zeichen für mich war Romeo. Ich denke, jedes Mädchen, das ich eine solche, empfindlich und romantischen Mann begegnen würde. Bis zum Ende war ich der Hoffnung, dass vielleicht alles gut enden wird, so dass es nicht viel, daß Romeo und Julia glücklich zu sein. Leider verloren sie die Seelenlosigkeit ihre Familien, wie schade!
1 5 1