Odpowiedzi

2010-02-10T15:39:29+01:00
Meczet -to miejsce kultu muzułmańskiego.
Koran -święta księga islamu
herezja -w starożytności mianem tym określano autonomiczne szkoły filozoficzne.
Misjonarz -osoba wysłana przez Kościół w celu szerzenia wiary chrześcijańskiej według słów Jezusa Chrystusa
dasz naj*
33 4 33
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:39:42+01:00
Misjonarz - 1. Duchowny prowadzący działalność misyjną,
2. Zgromadzenie księży świeckich, założone w 1625 r. w Paryżu, prowadzące działalność misyjną i kształcące duchownych.

Herezja - 1. pogląd religijny sprzeczny z dogmatami religii panującej,
2. (przenośnia) odstępstwo od powszechnie przyjętych przekonań.

Koran - święta księga muzułmanów, zawierająca naukę Mahometa, obejmująca przepisy dogmatyczne, kultowe i rytualne, nakazy etyki, przepisy prawne i przypowieści.

Meczet - świątynia muzułmańska, w której skład wchodzi sala modlitw, zwykle też dziedziniec ze studnią lub sadzawką i minarety.

Myślę że pomogłam , prosić o naj ;**:))
7 3 7