Ułóż rozsypane wyrazy, tak aby otrzymać zdania dotyczące historii Ameryki Północnej.

Północnej do przybywali Ameryki między pochodzący innmi Anglii osadnicy z .....



z Indianie ponieważ uzbrojeni walki kolonistami z przegrywali byli Europy gorzej....

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:39:12+01:00
Do Północnej Ameryki przybywali między innymi osadnicy z Anglii.
Indianie przegrywali walki z kolonistami z Europy ponieważ byli gorzej uzbrojeni.
54 3 54
2010-02-10T15:41:23+01:00
Do Ameryki Północnej przybywali między innymi osadnicy pochodzący z Anglii.

Indianie przegrywali walki z kolonistami Europy poniewaz byli gorzej uzbrojeni.
69 4 69