Odpowiedzi

2010-02-10T15:39:16+01:00
Z powodu złego traktowania i wyzyskiwania się niewolnikami
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:40:00+01:00
-złe traktowanie niewolników
-byli bez praw
-zostali zabijani
-należeli do swoich właścicieli
-walczyli z gladiatorami
1 5 1
2010-02-10T15:44:51+01:00
Do przyczyn powstania można zaliczyć dwie zasadnicze kwestie:

* wyzysk niewolników w latyfundiach
* pozycja społeczna gladiatorów

1 5 1