Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T15:40:18+01:00
Ba II ,
S IV ,
CO II,
CO2 IV,
PbO II ,
MgO II ,
Fe2O3 III
Cu2O I ,
PbO2 IV,
SO3 VI ,
CuO II ,
K2O I,
MnO2 IV

Wszędzie napisałam dla pierwiastków :) Tlen jest zawsze II- wartościowy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:40:38+01:00
Ba-2 o-2
S-4 o-2
C-2 o-2
C-4 o-2
Pb-2 o-2
Fe-3 o-2
Cu-1 o-2
Pb-4 o-2
S-6 o-2
Cu-2 o-2
K-1 o-2
Mn-4 o-2
1 4 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T15:40:48+01:00
BaO ,
2,2
SO2 ,
4,2
CO ,
2,2
CO2 ,
4,2
PbO ,
2,2
MgO ,
2,2
Fe2O3 ,
3,2
Cu2O ,
1,2
PbO2 ,
4,2
SO3 ,
6,2
CuO ,
2,2
K2O ,
1,2
MnO2
4,2

pierwsza to metalu, a druga wartosiowosc - tlenu
1 2 1