Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:41:59+01:00
` gniazdowniki zostają w gnieździe i matka je karmi np. wróbel, zaś zagniazdowniki odchodzą od gniazda i same zdobywają jedzenie np. kaczka
2010-02-10T15:42:38+01:00
Gziazdowinki to ptaki ktorych piskleta powykluciu sa niezdolne do samodzielnego zycia i rodzice musza ciagle sie nimi opieokowac, zagniazdowinki to patki ktorych piskleta po wykluciu sa zdolne do samdzielnego zycia, potrafia same o siebie zadbac i nie potrzebuja rodzicow.
jklhjkjkkkkkkkkkjklhjkhjkhjkhjkhjkhjk
2010-02-10T15:43:11+01:00
Gniazdowniki- pisklęta nie mogą sobie dać same rady, rodzice opiekują się nimi, szukają im pożywienia, pisklęta siedzą w gnieździe
zagniazdowniki- pisklęta które bardzo szybko po wykluciu są zdolne do samodzielnego życia, nie przebywają w gnieździe