Odpowiedzi

2010-02-10T15:46:43+01:00
1.adoracja- inaczej wystawienie najświętszego serca pana Jezusa modlitwy mogą być rożne może też się tylko ksiądz modlić a my możemy w ciszy posiedzieć .
4.prośby-prosimy o wszystko boga modlitwy mogą być wymyślone przez siebie samego.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:47:25+01:00
1. błogosławieństwo i adoracja
Ta modlitwa pokazuje jak jesteśmy zachwyceni Bogiem, błogosławimy go i adorujemy czyli wielbimy i wysławiamy.

2. Uwielbienie
Sama nazwa modlitwy mówi co podczas niej robimy. Po prostu wielbimy Boga za to jaki jest i co dla nas zrobił i robi.

3. Wstawiennicze
Są to modlitwy w których modlimy się za innych ludzi.

4. Prośby
W modlitwie prosimy Boga aby pomógł nam coś osiągnąć.

5. Dziękczynienia
Modlitwa w której dziękujemy Bogu za wszystko.

Pozdro;)
1 5 1