Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T15:49:28+01:00
Europa-Wołga Onega Niemen Dunaj Wisła ren
azja-orinoko huang he ob-irtysz mekong indus jangcy orinoko
ameryka płn.-Missisipi Rio Grande Mackenzie Kolorado Kolumbia Jukon
ameryka płd.-amazaonka amur parana daria irawadi
afryka-Niger Nil Kongo Zambezi jukon zambezi
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:53:14+01:00
Europa - Wołga, Onega, Niemen, Dunaj, Wisła, Pad, Ren
Azja - Jangcy, Huang He, Amur, Mekong, Lena, Jenisej, Indus
Afryka - Niger, Nil, Kongo(Zair) , Zambezi, Senegal, Orange, Ruvuma
Ameryka Płn. - Missisipi , Rio Grande, Św. Wawrzyńca, Mackenzie, Kolorado, Kolumbia, Jukon
Ameryka Płd. -Amazonka, Parana, São Francisco, Orinoko , Colorado, Chubut, Magdalena