Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:46:46+01:00
3x+1=3*(-1)+1=-3+1=-2
5-2y=5-2*1=5-2=3
a(2a+1) 1(2*1+1)=1*3=3
-3do potęgi drugiej-1=9-1=8
2010-02-10T15:49:27+01:00
3x+1 dla x=-1
3*(-1)+1=-2

5-2y dla y=1
5-2*1=5-2=3

a(2a+1) dla a = 1
1(2*1+1)=1(2+1)=3

s do potęgi drugiej -1 dla s=-3
-3²-1=9-1=8
Pozdrawiam ;]
2010-02-10T15:50:08+01:00
3*(-1)+1= -3+1= -2
5-2*1= 5-2=3
1(2*1+1) = 1(2+1)= 1*3=3
(-3)²-1= 9-1=8