Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:45:32+01:00
Dżdżownica żywi się szczątkami rozkładających się roślin gdy je zjada wydala je w postaci "zmielonej" a także dżdżownica wydala bardzo dużo wody ze swojego organizmu dzięki czemu użyźnia glebę.

Proszę :) Mam nadzieję, że pomogłam :P
6 4 6
2010-02-10T15:46:37+01:00
Mull - słodka próchnica, powstaje przy udziale dżdżownic w najbardziej sprzyjających warunkach siedliskowych, na glebach świeżych lub wilgotnych, o odczynie zasadowym lub lekko kwaśnym (pH 5,5-7), w żyznych lasach liściastych (np. grądach).
4 2 4