Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:46:56+01:00
Różnica 2 liczb równa się 96.Jedna z nich jest 4 razy większa od drugiej.Jakie to liczby ??????
x- pierwsza liczba
4x- druga liczba
4x-x=96
3x=96
x=32
4x=128
spr.
128-32=96
2010-02-10T15:47:55+01:00
X- jedna liczba
y- druga liczba
x-y=96
x=4y

układ równań
z czego wyliczamy
x= 96+y
x=4y

więc
4y=96+ y
3y=96
y=32
a x=128

Mam nadzieje, że pomogłam i liczę na naj. ;-)
2010-02-10T15:48:51+01:00
X+x*4= 96
2x+96:4
x=24

tak mi się zdaje że to rozwiązanie