Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T15:51:26+01:00
Atrium – najczęściej niezadaszone pomieszczenie wewnętrzne .które nie zawiera żadnego dachu.Takie domy były budowane w Rzymie:)
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:53:00+01:00
W 1773roku utworzono KEN
-pierwsze w świecie ministerstwo oświaty. Jej zadaniem było organizowanie nowego systemu oświaty oraz wykształcenie pokolenia Polaków w duchu patriotycznym i obywatelskim.
Po I rozbiorze KEN powołało Towarzystwo do Księg Elementarnych.
4 4 4