Odpowiedzi

2010-02-10T15:51:18+01:00
1.ludożerca jest to człowiek zjadający drugiego człowieka
2. nie wiem
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:54:54+01:00
Ludożerstwo -praktyka zjadania osobników własnego gatunku, dość rozpowszechniona w naturze. Występuje u owadów, pajęczaków, ryb, płazów, ptaków, a także niektórych ssaków.

Drodzy Ludożercy!!!
Zwracam się do was z ogromną prośbą zaprzestania swoich praktyk. Wiele osób uważa, że to co robicie jest chore i niemoralne. Ja tak nie uważam Ja chce po prostu uświadomić Wam, że są inne sposoby odżywiania. Nie musicie także izolować się. Możecie prosić o pomoc psychologów. Po negocjacjach z prezydentem udało nam się ustalić, że gdy zdecydujecie się przejść z kanibalizmu na inną formę odżywiania zapewni wam bezpieczeństwo i pomoc psychologa... Proszę odpiszcie na mój list jak najszybciej.
Wasza droga przyjaciółka.
2 5 2
2010-02-10T16:00:25+01:00
1.Ludożerca - człowiek zjadający ludzkie ciało

2. Drodzy ludożercy!

Piszę do Was ten list, a zarazem apeluję. Nie bądźmy obojętni, każdy z nas jest ludożercą w jakiś sposób.
Ludożercy czyli my, zawsze widzimy tylko czubek własnego nosa. Nie bądźmy tacy bo zostaniemy sami jak palec. Ludzie dzisiaj są pełni nienawiści do drugiego człowieka.
Drodzy rówieśnicy, aby zmienić ten świat wystarczy naprawdę niewiele zrobić, np. ustąpić miejsca e autobusie starszej osobie. Naprawdę zastanówmy się nad naszym zachowaniem, starajmy się naprawić to co zepsuliśmy.

Podpis
5 3 5