Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:52:43+01:00
1/3*24=8 tyle zjadł łakomczuch
1/4*24=6 Łasuch
Łakomczuch zjadł więcej bo 8.
24-8-6=10
10 tyle zostało na stole.
5 4 5
2010-02-10T15:54:08+01:00
1/3 *24=7 ---> Łakomczuch zjadl
1/4*24=6----> Łasuch

zostało 11 na stole
4 2 4
2010-02-10T15:54:30+01:00
Łakomczuch 24*1/3=8
Łasuch 24*1/4=6
24-(8+6)=10

Łakomczuch zjadł więcej ciasteczek. Na stole zostało 10 ciasteczek.
2 5 2