Witam!
Proszę o przetłumaczenie kilku podstawowych zdań z niemieckiego na polski.
1.Ich stehe um sieben Uhr auf.
2.Ich frühstühe und danach gehe ich in die Schule.
3.Ich habe sechs Studen
4.In der Schule treffle ich mein frunder.
5.Um zwei Uhr komme ich nach House.
6.Um drei Uhr esse ich von vier big sechs Uhr.
7. Um acht Uhr esse ich aben.
8.Um neun Uhr sehe ich fey.
9.Um zehn Uhr gehe ich ins Bett.

Dziękuje.

2

Odpowiedzi

2010-02-10T15:59:42+01:00
1. Wstaję o siódmej godzinie
2. tej pierwszej cz. nie kapuje a reszta : a potem pójde do szkoły
3. Mam 6 lekcji
4. -
5. O drugiej godzinie muszę przyjść do domu
6. -
7.Jem o ósmejgodzinie
8. O godzinie dziewiątej widzę (nie wiem co to fey)
9. O godzinie dziesiątej idę do łóżka

Mam nadzieję że pomogłam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:21:31+01:00
1.Ich stehe um sieben Uhr auf. Wstaję o siódmej rano.
2.Ich frühstücke und danach gehe ich in die Schule. Jem śniadanie i potem idę do szkoły.
3.Ich habe sechs Studen. Mam sześć godzin (lekcji).
4.In der Schule treffe ich mein frunder. W szkole spotykam przyjaciół (powinno być meine Freunde)
5.Um zwei Uhr komme ich nach House. O drugiej wracam do domu (powinno na końcu stać jeszcze zurück)
6.Um drei Uhr esse ich von vier big sechs Uhr. O trzeciej jem od czwartej do szóstej (zamiast big –‘bis’)
7. Um acht Uhr esse ich aben. O ósmej jem kolację (na końcu powinno stać nie aben tylko Abendbrot)
8.Um neun Uhr sehe ich fey. O dziewiątej oglądam telewizję (zamiast fey powinno być-‘fern’)
9.Um zehn Uhr gehe ich ins Bett. O dziesiątej idę do łóżka.