Odpowiedzi

2010-02-10T15:55:32+01:00
70-(4+3)=63
63:2=31,5
Odp:Ania z Bogdanem ważą 31,5 kg.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:56:31+01:00
X-waga Ani
y-waga Bogdana

to będzie układ równań

x+y=70
x+4=y-3

x+y=70
x-y=-7

2x=63
x=31,5

x=31,5
x+y=70

x=31,5
y=70-31,5

x=31,5
y=38,5


sprawdzenie:
31,5+38,5=70
31,5+4=38,5-3

odp: Ania waży 31,5 a Bogdan 38,5.
2010-02-10T15:56:57+01:00
X-ania
y-bogdan
x+y=70
x+4=y-3
x+y=70
x-y=-7
dodajemy stronami, czyli
2x=63/:2
x=31,5
y=38,5