Odpowiedzi

2010-02-10T16:00:20+01:00
Pytanie do Justina Biebera .

1. opowiec nam , dlaczego lubisz swój zawód . ?
2. Masz dziewczyne ?
3.To prawda, że cię wyśmiewali ?
4. Jak myślisz , dlaczego ty ?
5. KTo zamieścił filmy na youtube ?
6. Ty i Taylor Swift ?
7. Jak wyglądał twój romans z Demi Lovato , gwiazdą z innych sfer ?
8. Skate to ty ?
9.Kształcisz się ?
10.Podobasz się sobię ?
2010-02-10T16:00:43+01:00
1. Jak zaczęła się pani/ pana kariera?

2. Kiedy się zaczęła pani/pana kariera?

3. CZy pani/pana praca daje pani/panu satysfakcje?

4.Ile czasu spędza pani/pan na planie?

5. Jak oddziela pani/pan życie prywatne od zawodowego?
6. Nie boi się pan/pani paparazzi?


7. Czy dużo czasu zajmuje pani/panu uczenie się tektu?

8. Długo pani/ pan marzyła/marzył o wykonywaniu tego zawodu?

9. Czy żaluje pani/pan że wybrał akurat ten zawód?

10. Jak się trzeba przygotowywać, żeby zostać aktorem?

11. Więcej czasu spędza pani/pan na planie czy poświęca go rodzinie?

12. Kiedy wystąpiła / wystąpił pania/pan w pierwszym filmie?

13jaki nosił tytuł?

14. kiedy to było?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:02:44+01:00
1. Czy spełnia się Pani/Pan w zawodzie aktora?
2. Jakie ma pani/pan marzenia zawodowe?
3. Co najtrudniejsze jest w zawodzie aktora?
4. Co jest dodatkowym impulsem do pracy?
5. Co trzeba zrobić aby być takim jak Pani/Pan?
6. Jaka dotychczas była najtrudniejsza rola jaką Pani/Pan odgrywała?
7. W jakie postacie najtrudniej cię wcielić?
8. Czy lubi Pani/Pan sławę towarzyszącą temu zawodowi?
9. Czy praca zawodowa nie koliduje z życiem prywatnym?
10. Jak nabrać dystansu do własnej osoby? Tzn. aby nie spoczywać na laurach?
11. Co jest najtrudniejsze w tym zawodzie?
12. Rolą idealną dla Pani/Pana jest...

Pozdrawiam :)