Odpowiedzi

2010-02-10T16:05:15+01:00
Jeśli |ab| = 10cm , a |a'b'| = 5cm
to bierzesz wszystko dzielisz przez 2 i już masz wynik ;>
5 +4+3 = 12cm ;>
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:07:52+01:00
|AB| = 10 cm , |BC|= 8 cm , |AC|= 6 cm

|A'B'| = 5cm

trzeba obliczyć skalę, czyli:
k = 5 : 10
k = ½

|A'B'| = ½ * 10 = 5cm
|B'C'| = ½ * 8 = 4cm
|A'B'| = ½ * 6 = 3cm

Obw = |A'B'| + |B'C'| + |A'C'|
Obw = 5 + 4 + 3
Obw = 12cm

Odp. Obwód trójkąta A'B'C' wynosi 12cm.




3 3 3
2010-02-10T16:09:37+01:00
|A'B'|=5
|B'C'|=4
|A'C'|=3

O=|A'B'|+|B'C'|+|A'C'|
O=5+4+3=12 cm
2 3 2