Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:08:03+01:00
Aktywność fizyczna nie tylko pomaga skutecznie walczyć z nadwagą i otyłością, ale wpływa także korzystnie na zdrowie fizyczne i psychiczne człowieka. Aby pozbyć się nadmiaru tłuszczu, możemy uprawiać różne rodzaje sportu, pamiętając jednocześnie o przestrzeganiu kilku zasad, aby nasz wysiłek przyniósł pożądane rezultaty i nie zaszkodził naszemu zdrowiu.

ożywianie to inaczej reanimacja.

1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:40:00+01:00
Aktywność fizyczna, to po prostu ruch nie tylko pomaga skutecznie walczyć z nadwagą i otyłością, ale wpływa także korzystnie na zdrowie fizyczne i psychiczne człowieka. Aby pozbyć się nadmiaru tłuszczu, możemy uprawiać różne sporty, pamiętającie, przed uprawianiem każdego gatunku sporty należy zrobić rozgrzewkę, inaczej można np. skręcić kostkę lub przestawić jakąś kostkę.
1 5 1