Odpowiedzi

2010-02-10T16:21:50+01:00
Parlament składa sie z 2 izb: Sejmu i Senatu. Uchwały zapadają po drugim głosowaniu.Posłem może być obywatel który ma obywatelstwo polskie i ma ukończone 21 lat..
Senatorem możne być obywatel który ma obywatelstwo polskie i ma ukończone 35lat.
5 4 5
2010-02-10T16:30:53+01:00
Parlament składa sie z 2 izb: Sejmu i Senatu. Uchwały są po drugim głosowaniu.Posłem może być obywatel który ma obywatelstwo polskie i ma ukończone 21 lat.
Senatorem możne być obywatel który ma obywatelstwo polskie i ma ukończone 35lat.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:35:20+01:00
1.Parlament obraduje w Warszawie.
2.Składa się z dwóch izb:Sejmu i Senatu
3.Parlament zwołuje prezydent.
4.Uchwala uchwały większością dwóch trzecich głosów .
5.Posłem może zostać obywatel który ukończył 21 lat,a senatorem obywatel Polski który ma skończone 30 lat.

Pozdrawiam:))!

19 4 19