Odpowiedzi

2010-02-10T16:09:22+01:00
-módlmy się za ofiary trzęsień ziemi
- módlmy się za nauczycieli z naszej szkoły
-módlmy się za głodujące dzieci w Afryce
-módlmy się za nasze rodzeństwo
-módlmy się za księży z naszej parafii
-módlmy się o dobre przeżycie ferii
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:11:03+01:00
Módlmy się za nauczycieli aby zawsze dawali nam dobra przyklad
modlmy sie za przyjacioł i tych ktorych kochamy aby nigdy nie zabraklo nam ich obecności
modlmy sie za tych ktorych kochamy jeszcze za malo
modlmy sie za rodzicow za ich milosc ciebie prosimy...
2010-02-10T16:11:36+01:00
1) módlmy się za zmarłych
2) módlmy się za rodziców
3) módlmy się za nauczycieli
4)módłmy się za maturzystów którzy w stresie beda pisac test dołrzałości
5) módlmy się za dzieci z chorobami nowotworowymi
6) módlmy się za ludzi którzy nie mogę zjeść ciepłego posiłku
7) módlmy się za cierpiące matki
8) módlmy się za ludzi którzy nie maja gdzie mieszkać