Ułuż krótką historyjkę ( 3-4 zdania ) używająć jak najwięcej tych wyrazów: bandaż , strzelba , twarz , garaż , papież , bagaż , druch , łupierz ,

oki uznaje za najlepszą jak będzie szybko i daje gwiezdeczki
pliss szybko

3

Odpowiedzi

2010-02-10T16:14:55+01:00
Pewien druch miał łupież. Na noge założył bandaż ponieważ ktoś mu szczelbą trawił w nią.Wyjedźał do rzymu odwiedzić papieża.Miał bardzo ciężki bagaż,ponieważ wziął dużo bandażu aby zakryć twarz nią.
heh^^
1 3 1
2010-02-10T16:15:28+01:00
Pew
nego dnia szedłem ulica i zobaczyłem drucha trzymal w rece strzelbe.
Druch w drugiej rece miał bagaz.miał okrągła twarz,a we włosach miał pelno łupiezu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:17:57+01:00
Przyszedł raz papież ze strzelbą do garażu i zajrzał do bagażu. Stamtąd wyszedł druh z twarzą w łupierzu, złapał się za głowę i daję nogę, że więcej nic nie powiem.
1 5 1