Odpowiedzi

2010-02-10T16:11:03+01:00
# pięciobój antyczny - zawody w starożytnej Grecji: bieg, zapasy, skok w dal, rzut oszczepem oraz rzut dyskiem,
# pięciobój nowoczesny - współczesna dyscyplina olimpijska: jazda konna, szermierka, pływanie, strzelanie z pistoletu oraz bieg przełajowy,
13 4 13
2010-02-10T16:11:26+01:00
Rzut dyskiem, bieg na 200m, skok w dal, rzut oszczepem, zapasy
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:12:13+01:00
Jak ci chodzi o piecioboj olimpijaski to-
skok w dal
biegi
rzut oszczepem
rzut dyskiem
walka zapaśnicza

a sporty walki to-
bokserzy i pankration


chyba pomoglam prosze ;**

®
17 3 17