Zamkin oczy i wysłuchaj wiersza wzorcowego odczytania wiersza. Następnie odpowiedz na pytania:
*co widzisz?
*co słyszysz ?
*co czujesz ?



Oto wiersz:
Mieczysława Buczkówna
"Wieczór ziomowy"
W oknie światło na firance
Świergotliwy mróz.
Dzwoni jak łyżeczka w szklance
jadący gdzieś wóz.


Cicho. Ciepło.
Wszyscy w domu.
Mała siostra śpi-
Kto tam stuka? Gośc spóźniony.
Prędko, otwórz dzrwi.

2

Odpowiedzi

2010-02-10T16:15:31+01:00
Widzę: jadący gdzieś wóz.
słyszę:pukane do drzwi
czuje:że jest zmno
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T16:16:54+01:00
* widzę zmię, i bardzo dużo śniegu
* nic nie słyszę czuje spokuj wewnętrzny.
* czuję mróz, i dżwięk opadających płatków śniegu.

pozdro. ;*
1 5 1