Odpowiedzi

2010-02-10T16:23:11+01:00
X
xkwadrat+4kwadrat=5kwadrat
xkwadrat+16=25
xkwadrat=9
x=3
y
10 kwadrat+8kwadrat=ykwadrat
ykwadrat=100+64
y=2pierwiastki z 41

10kwadrat+zkwadrat=12kwadrat
100+zkwadrat=144
zkwadrat=44
z=2 pierwiastki z 11
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:33:54+01:00
24.



z=2x
x²+10²=12²
x²=12²-10²
x²=144-100
x²=44 | : √
x = √44
x=√4*11
x=2√11
z=2x
z=4√11

Zdjęcie nie wyraźne, ale jeśli by Cię wzięła do pr dom, to żebyś wiedziała, z czego to się wzięło ;]