Uzupełnij brakujące słowa:
Na...tarczy herbowej przedstawiona jest zwrócona w lewo postać.....-pół kobiety, pół ryby . Syrena ma głowę, tułów i ręce....oraz rybi,pokryty łuską.... . W lewym ręku trzyma.... tarczę a w prawym- uniesiony nad głową..... .

2

Odpowiedzi

2010-02-10T16:21:42+01:00
Siwej, syreny, ludzkie, ogon, dużą, miecz
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T16:26:42+01:00
Czerwonej, syreny, ludzkie, ogon, dużą, miecz

liczę na naj.
2 5 2