Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:21:12+01:00
Służać drugiemu człowiekowi bardzo wiele dostajesz za to .
Opłaca sie pomagaĆ.

Pomagaj innym, w zamian Ty tez mozesz dostaĆ jakąś pomoc. Ludzka pomoc moze rozwiązaĆ twoje prblemy ;)
14 2 14
2010-02-10T16:29:09+01:00
Reklama:
Na pomocy którą kogoś obdarzysz
Nigdy w życiu się nie sparzysz.
Zyskasz przyjaciela oddanego,
też pomóc Ci gotowego.
A gdy los się odwróci,
a pech się na Ciebie rzuci,
koleżanko i kolego,
będziesz miał kogoś bliskiego.
Dobro które dasz od siebie,
zawsze się pomnoży.
Otrzymasz nagrodę w niebie,
a twój uczynek przyjaciół Ci przysporzy.

Hasło:
Chcesz otrzymać pomoc w potrzebie?
Już dziś daj coś od siebie!

Mam nadzieję że pomogłam. Pozdrawiam. :)
33 4 33