Odpowiedzi

2010-02-10T16:20:48+01:00
C) Chrzcił Jezusa w Jordanie JAN
2010-02-10T16:24:51+01:00
A)nieWierny
b)Oddał
c)betleJem
d)wskrzEsił
e)Szymon
f)nAzaret

a). ...Tomasz - nie wierzył że Jezus zmarł na palu dopóki nie włożył ręki w jego ranę
b)Jezus....za nas życie
c) tam urodził się Jezus
d)np Łazarza gdy zmarł
e)drugie imię apostoła Piotra
f)Miasto, w którym wychowywał się Jezus

dasz naj?
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:15:56+01:00
WYBAWCA
BARANEK BOżY
JEZUS
MESJARZ
SYN BOżY
ZMARTWYCHWSTAłY