Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T16:21:11+01:00
Stworzył go Pan Bóg. Najpierw była ciemnosc i nicość.
Potem Bóg stworzył noc i dzien. Wode morza i sklepienie niebieskie.
Następnie rosliny, zwierzęta i człowieka.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:23:59+01:00
Na początku były trzy wielkie planety. W końcu dwie planety uderzyły się o siebie i rozpadły na wiele mniejszych lecz nadal gigantycznych planet. Planety te uderzały o siebie i pękały. Stawały się mniejsze. Najmniejsze odłamki przeistoczyły się w gwiazdy. Pierwsza nie rozpadła się lecz rozżarzyła i tak powstało słońce. Mniejsze zaś to planety. Nasza planeta Ziemia jest w środku jeżeli chodzi o odległość od Słońca dlatego było tam i jest idealnie do rozkwitu cywilizacji.

Proszę... Liczę na naj.
6 4 6