Odpowiedzi

2010-02-10T16:26:03+01:00
Penego dnia wybierałem sie na zawody cierpliwie czekałem kiedy bendziemy startowac ostatno zajeliśmy 1 miejsce dawno nie byłem tak szczęślicwy . Gdy graliśmy to złamałem noge wyglondało to niebzpiecznie .
2010-02-10T16:26:43+01:00
Ja umiem szybko biegać.Podoba mi się ta dyscyplina,ponieważ czsami mozna się z tego pośmiać.Ostatnio byłam na zawodach i pare milimetrów i już byłabym blisko mety:(.Biegłam długo i wytrwale przed siebie oraz czekałam cierpliwie na werdykt sędziów.Przyznam było to niebezpieczne bieganie dziewczyny pchały sie jak tylko mogły,ale ja nie dałam za wygraną.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:30:10+01:00
Siatkówka to bardzo ciekawy sport. Siatkarze wyskakują bardzo wysoko w górę,jest to bardzo niebezpieczne ponieważ niefortunny upadek może skończyć się kontuzją.Siatkarze walczą bardzo wytrwale.Gra toczy się bardzo szybko,a jeden błąd może spowodować że piłka poszybuje daleko w aut.Siatkówka dawno temu była popularnym sportem,ale i ostatnio też jest bardzo popularna.Siatkarze w momencie ataku są bardzo blisko siatki,a kibice cierpliwie czekają na wynik meczu.