Odpowiedzi

2010-02-10T16:27:33+01:00
Współcześnie przy okazji igrzysk powstaje oficjalna piosenka olimpijska. Promocji igrzysk służy też przygotowania oficjalnych maskotek igrzysk. Do każdych igrzysk jest również układane specjalne hasło odzwierciedlające ideę olimpijską.

Stałym elementem jest również przekazanie flagi olimpijskiej przez mera (burmistrza, prezydenta) obecnego miasta-gospodarza przyszłemu organizatorowi igrzysk.
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:29:47+01:00
-Odbywają się co cztery lata
-W zawodach uczestniczą reprezentanci wielu państw
-Istnieją podobne konkurencje pięcioboju.
-Znicz olimpijski, który zapala się od ognia przyniesionego przez sztafetę z Olimpii
32 4 32