Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:42:26+01:00
Działali w konspiracji. Zostali wykryci i oskarżono ich o zdradę stanu. Trafili do więzienia, ponieważ byli liderami katolickiej młodzieży. W więzieniu wierzyli w Boga i byli spokojni. Nabierają znaczenia przed egzaminami, w chorobie, albo gdy zagubią się klucze do domu. Brakuje nam zwyczaju patrzenia na świętych jak na ludzi do naśladowania. Podobnie jak my borykali się z życiem, z powołaniem, z otoczeniem, z tym wszystkim, co za zrządzeniem Bożym niesie czas.Poradzili sobie z tym. Oni nam mówią, że udane ludzkie życie jest możliwe. Gwarancją tego są ich kanonizacje i beatyfikacje .

Mam nadzieję że pomogłam.
13 3 13
2010-02-10T17:49:38+01:00
Działali w konspiracji. Zostali wykryci i oskarżono ich o zdradę stanu. Trafili do więzienia, ponieważ byli liderami katolickiej młodzieży. W więzieniu wierzyli w Boga i byli spokojni.







Myślę że pomogłam.
(8-)
9 3 9
2010-02-10T17:58:44+01:00
Działali w konspiracji. Zostali wykryci i oskarżono ich o zdradę stanu. Trafili do więzienia, ponieważ byli liderami katolickiej młodzieży. W więzieniu wierzyli w Boga i byli spokojni.
6 3 6