Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:28:49+01:00
Zła wiedźma rzuciła na królewne zły urok
Fizyka to dla mnie czarna magia.
Ból głowy zniknął jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki
Dobry czarodziej rozpoczął polowanie na złe czarownice, żeby nie zagrażały życiu innych ludzi.

dasz naj?
6 3 6
2010-02-10T16:30:09+01:00
Czarownica rzuciła zły urok na księżniczkę.
Dla mnie matematyka to czarna magia.
Papier zmienił się jak za dotknięciem czarodziejskiej różczki
w łódkę.
Po ostatniej bójce policjanici urządzili prawdziwe polowanie na czarownice.
5 4 5
2010-02-10T16:30:17+01:00
Razem z Kasią rzuciliśmy urok na Magdę , przynajmniej ma za swoje.
Czytam krzyżaków ale zrozumienie tej książki to dla mnie czarna magia.
Wczoraj za dotknięciem czarodziejskiej różdżki napisałam wypracowanie z j. polskiego które sprawiało mi tak wiele trudu.
Tomek z Kasią poszli do lasu i zobaczyli polowanie na czarownice.
4 4 4