Odpowiedzi

2010-02-10T16:35:02+01:00
^-kwadrat
a^+b^=c^
10^ + 7,5^=c^
100+562,5=c^
c^=562,5-100
c^=462,5/pierwiastkujemy
C=21,5

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T16:35:39+01:00
S - droga w kierunku wschodnim = 10 mil
s1 - droga w kierunku południowym = 7,5 mili
l - odległość od portu = ?
l² = s² + s1² = 10² + 7,5² = 100 + 56,25 = 156,25
l = √156,25 = 12,5 mili
odp
odegłość od portu wynosi 12,5 mili